Custom Search

3/10/2008

GHETTO - Buffy The Body and Gucci Mane dating!!!!!!!






Please watch this video from beginning to end, its soooooo hood!!!!! Buffy the Body is a gutter-butt TROLLOP - and Gucci Mane is a few hits wonder, he needs to save his money instead of tricking it on a nudist poster child like Buffy. Anyway, I'm a hater...watch the video to see what I mean!!!!

14 comments:

  1. Anonymous6:42 PM

    this dum ass trick im soooo done with her.

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:33 PM

    sorry bruh... if u havent realized he has about 4 new chains ... 100k 200k a 350k one and anotha one.... + all his other jewelry... so thats a couplew mil in jewelry.. a couple mil in cars..

    nigga can afford you and ur mom too , and the whole strip club dont hate

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:00 PM

    thats one horrible couple her stank pussy ass dont need to be dating nobody. not even a dog!!!!

    ReplyDelete
  4. Anonymous3:28 PM

    EHEHEHEEHEHEHEHEH!!!

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:52 PM

    HE IS REALLY NASTY FOR LIKING THIS BITCH! ITS NOTHING SPECIAL ABOUT HER ASS ANYWAYS EXCEPT THAT SHES A WHORE!

    ReplyDelete
  6. Anonymous6:06 AM

    Yall tricks are jealous becuz she got a phatter ass than yall nd she using wat she got to make money....stuntin is a habit , get like her

    ReplyDelete
  7. Anonymous5:48 PM

    Nobody is hatin on that bitch she is a whore and thats all that needs to be said

    ReplyDelete
  8. Anonymous5:51 PM

    To say "she using what she got to get what she wants" is so '90's women have broke their backs to make a better path for black women and if she does not realize that, which we see she does not then yes she is as stupid as she looks

    ReplyDelete
  9. Anonymous12:02 AM

    she anit shit but hoe that suck dick for a living and that shit look rotten and spoiled...

    ReplyDelete
  10. Anonymous4:15 AM

    Datin' yeah right, she is just his "cover" because Guch is a straight sissy, Stevie Won-won can see that

    ReplyDelete
  11. NICK.T BIYCH NIGGA!1:41 AM

    GUCCI A SISSY??? BITCH IS YOU CRAZY!!!? DIS THE REALIST NIGGA OUT RIGHT NOW!!! YALL AINT NONE BUT SOME DUMB ASS HATERS ON DIS BITCH CAUSE AT THE END OF THE DAY YALL STILL BROKE AND THEY RICH AS FUCK!!!

    ReplyDelete
  12. Anonymous3:43 AM

    lol yall dumb

    ReplyDelete
  13. Anonymous1:02 AM

    Man fuc yall haters gucci mane da shit bitch. And buffi suc mk his dick,and minds.

    ReplyDelete
  14. Anonymous6:49 PM

    Learn how to spell you ignorant people

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin